tisdag 8 oktober 2013

tisdagen den 8 oktober

Har ni upptäckt att tiden rinner iväg?? Den här resan har jag gått och  längtat till i ett åt, den kommer och är över innan man hann blinka.
Vi åkte in till stadsdelen  där Johan jobbar för att äta lunch och för det där avskedet Leffe hatar så otroligt mycket.
Därefter skulle Karlsson förstås kolla in shoppingen.

Vi hann med en liten rast också.

Efter en lång (90 min) tågresa var det äntligen dags för transport till hotellet vid flygplatsen

Det skulle förstås shoppas lite  i shoppen på hotellet innan det var dags för middag.

Gott och mysigt.........så är det alltid med Karlsson.

Nu skall vi pröva på en japansk frukost och därefter blir det raka spåret mot flygplatsen.

                                                                    Gomorron

4 kommentarer:

  1. God morgon!
    Du verkar köra med säkra och beprövade kort, vad menyn beträffar, vilken del av jordklotet du än befinner dig på. Tar det säkra före det osäkra liksom...
    Ha en bra fortsatt resa!
    rocio

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, varför ändra på ett vinnande koncept?? :-)

      Radera
  2. Jag blev misstänksam på maten där redan när jag såg ketchupen på första bilden...
    ;-)

    Ha nu en bra resa hem, och bevara alla fina minnen tills nästa gång ni ses igen!
    Kram till er båda!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man kan ju bara inte åka hem från Japan utan att ha smakat den japanska ketchupen.......................
      Tack Ama! Det lovar jag och just nu känns det lite tungt att bara vara hänvisad till minnen, men jag får se till så besöken i Japan blir lite oftare. :-)

      Radera