onsdag 11 december 2013

Onsdagen den 11december

Det var en lugn dag på jobbet i går, så lugn så jag hann göra lite nytta också.
I lägenheten återstod det tidsödande jobbet med alla småbitar i kanterna som skulle på plats och nu återstår bara passbitana längst upp mot taket, så är det sista stora jobbet klart.

Jag passar på att tacka för den överväldigande responsen på mitt fina L och kunde inte låta bli att ta en bild för familjealbumet.

Kolla Ama vid pilen............ det är så man blir tårögd!!

Ja, som sagt det var en bra dag i går.............. till och med IT avdelningen satte fart och öppnade mitt ärende strax efter tio i går. Undrar bara hur länge det måste vara öppet innan de tar sig an problemet??

Onsdagen har lite sämre förutsättningar. Den börjar med ett telefonmöte och fortsätter i med ett skit-jobb i Uppsala.

                                                          Gomorron

8 kommentarer:

  1. Hola Leffe!
    Ha en bra dag till nu då :) Lev i nuet. Vive en el momento!!
    Kram P ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Preciosa! Jag försöker så gott det går....... :-)

      Radera
  2. Ooooo.... Jag är DJUPT imponerad!

    ♫ ♫♪♪ Det är dom små, små, detaljerna som gör'et! ♫ ♫♪♪

    :-)

    SvaraRadera
  3. God kväll!
    Tårögd? Tårarna sprutar ju som en fontän ur ögonen vid anblicken av det fastsatta "L-et". Att en enkel, obetydlig bokstav kan beröra en så mycket. Men jag kanske är ovanligt lättrörd...
    rocio

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lättrörd? Näe, det tycker jag väl inte. :-)

      Radera
  4. Hola! Iiiiiimpooooneeeeraaad!! Som den pedant jag är njuter jag av åsynen av det perfekta L:et! ;)
    Buenas! //Susan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, vilka ovationer! Först nu inser jag vad jag tillfört mänskligheten! :-)

      Radera