onsdag 22 augusti 2012

Onsdagen den 22 augusti

Jaha, då har man blivit vilseledd igen. Leffe har beställt en spansk språkkurs på CD............ Allt är Preciosas fel.
Hon tror att det skall gå att banka in ett nytt språk i träskallen. Egentligen beställde jag kursen bara för att bevisa att hon har fel.
Å andra sidan sitter jag i bilen så många timmar att ett och annat borde väl kunna slinka in, vi får väl se.

Dallas fick en ny chans i går och det gick inte bättre än dan innan. Jag blir deprimerad........... Man vill ju gärna identifiera sig med någon av rollfigurerna och vem skall det då bli? Det kan knappast bli någon av ungtupparna. Då måste det antingen bli cancersjuke Bobby eller rollator J.R .
John Ross verkar vara tänkt att ta över J.R's roll som den charmigt elake, men han är bara elak. OK, det får en sista chans i kväll, men just nu känns det som om jag kan använda den timmen till något bättre.

Nej, nu tänker vi på nå't roligare. Hit åker Leffe alldeles strax....................


Innan dess skall jobbet i Malmö och så i eftermiddag åker jag vidare till Helsingborg. Vi skrivs därifrån i morgon.

                                                                         Gomorron

2 kommentarer:

  1. Jag kommer nog att stå ut alla avsnitt. Det är bara 10 va? Men lite jobbigt är det och alla nyingar ser ju likadana ut så man känner inte igen dom.

    Robinson gav jag upp efter att ha somnat till första avsnittet. Likasåbra det.
    :-)

    SvaraRadera
  2. Hola!
    Jag trodde du redan fått spanskkursen och redan upptäckt att det
    var lönlöst :-)Tur att du inte vet om du är lurad. Men ingen människa är helt obildbar...jag lovar. Lite trögare kanske men det
    vet vi inte än :-)
    Kram P

    SvaraRadera