fredag 18 januari 2013

Fredagen den 18 januari

Jaaaa, äntligen är dom båda här! Karlsson och med henne semestern!! Till och med SJ skärpte sig och Karlsson anlände med tåget som blev historia, inga insatsbussar, inga långa stopp, inga urspårningar och bara ett par minuter försenat.
Det blev ett litet välkomstparty på "hemmet" i Uppsala i går kväll och vad passar då bättre än att skåla i Cava.


Nu mina vänner skall det bara frukostas och sen raka vägen till den intressanta packningen. Jag lovar bilder därifrån i morgon, fast då på en mycket bättre blogg............SEMESTERBLOGGEN, hoppas vi ses där!


Leffe har ju lite förkärlek för bilder tagna före och efter. Ni fick nyss bilden "före" och här kommer bilden "efter"


                                                                    Gomorron

10 kommentarer:

  1. Hola Leffe och Karlsson!
    Ha nu en bra dag och resa. Vi ska göra så gott
    vi kan för att ni ska ha rent och varmt när ni
    kommer!
    Kram så länge! P ♥♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Preciosa! Härligt att ha sådana vänner!

      Radera
  2. Lycka till med packningen! Önskar erbådade env bra resa och en underbar semester. Klart jag kollar drömhusbloggen.
    Kram/AK

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för det! Jodå, packningen gick över förväntan. Välkommen till semesterbloggen!

      Radera
  3. Hola! Instämmer med A-K på alla punkter! :)

    Buenas! //Susan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då är du också jätte-välkommen! :-)

      Radera
  4. Glöm inte arbetskläderna :)
    Är bara liiite avundsjuk.

    /Bruno

    SvaraRadera
    Svar
    1. De kommentarerna gillade jag, allra mest den första förstås. :-)

      Radera
  5. Och kom ihåg nu vad bloggen heter. SEMESTERbloggen...
    :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glömmer jag, kommer jag garanterat att bli påmind. :-)

      Radera