onsdag 11 september 2013

Onsdagen den 11 september

Det blev ett bra avslut på minisemestern. Visserligen han jag bara med en bråkdel av det planerade, men det brukar skilja en hel del mellan fantasi och verklighet i Leffes värld.

Nu mina vänner, nu står den äntligen där................toalettstolen!

Det var som sagt mer komplicerat än i fantasin och vi får väl se om expertisen har rätt i att det räcker med att bara limma stolen vid golvet.
I går morse var jag lite besviken på vad vågen visade, men efter en rejäl skärpning i går är jag på bana igen! I dag är det dessutom fastedag, så vägen mot badfiguren går spikrakt. Lite synd förstås att badsäsongen tagit paus, men man kan inte få allt.
Det blir såklart en utmaning nu några dagar nu när Scandic frestar med både det ena och det andra och ingen badrumsvåg står där och flåsar mej i nacken.
Nu väntar några hektiska dagar i Falun och så i nästa vecka ett kort besök i norr för att rädda Karlsson från den stora hemska skogen............och så, Tokyo nästa. Gissa om Leffe längtar!!

                                                                           Gomorron


9 kommentarer:

  1. Så mycket att se fram emot! Härligt :-)

    Skitbra bild, förresten ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joo, fast jag blev lite för ivrig...........Karlsson får sitta i skogen en vecka till. :-(
      Du får då till det. :-)

      Radera
  2. Grattis till stolen :) Ser ut att stå bra där :)
    Är det tomt f ö?
    Ha en bra fastedag och få se vad vågen står på
    sen. Hälsa jägaren :)
    Kram P ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr är det tomt f ö, men nu är jag på gång i alla fall.
      :-)
      Tack, det börjar bli lite tungt nu.......... :-(

      Radera
  3. Du är duktig du Leffe! Tyvärr har du mycket att göra nere vid La Mata annars får Du gladeligen hjälpa mig med ett nytt kök. Set fint it i badrummet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blev lite fel men orkar i te redigera varje gång.
      Kram/A-K

      Radera
    2. Ja, bloggen är "trögskriven" om man har padda. Undrar varför? Det låser sig och man kan inte redigera utan att göra om. Rocio kan inte skriva här alls längre...

      Buenas! //Susan - med en vecka kvar!

      Radera
    3. A-K, det gör inget om det blir lite fel, jag blir lika glad för kommentaren ändå. :-)
      Tråkigt med Rocio, jag saknar hennes rappa kommentarer. Kul att ni som kan kämpar vidare i alla fall. :-)
      Detdär sista i Susans kommentar syns inte heller i min dator..... :-)

      Radera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera