söndag 15 september 2013

Söndagen den 15 september

Då högg man i sten igen. Det är härmed bevisat att Scandic frukosten inte är den optimala bantarmaten. Ändå tänkte jag nyttigt hela tiden.
Ja, nyttigheten var nog OK, men det blev helt enkelt för mycket av det nyttiga. En del av problemet beror förstås också på att jag fortfarande inte kan belasta benet mer än nödvändigt och sålunda uteblev kvällspromenaderna.

Resultatet då? Joo i går vid invägningen vägde jag 97,9 Kg, det är en uppgång med 1,9 Kg. I dag har jag lyckats gå ner till 96, 5. Enligt mitt tidigare upplagda schema skulle vikten i dag få vara max 95,5 Kg och man behöver inte vara något mattegeni för att förstå att det är åt h...e
Det blir till att svälta sig genom den här dagen också, skyll dej själv gubbe!!

I dag händer det förhoppningsvis en del i lägenheten. Det är lika bra att inte lova för mycket, men med lite tur och flyt, så får ni bilder på underverket i morgon.

Helt plötsligt blev det stiltje i sandlådan. Hör och häpna ryssar och amerikaner är helt plötsligt överens! Ja detta gällde i går, men sandstormen brukar ju aldrig vara så långt borta.

                                                                            Gomorron

1 kommentar:

  1. Hola Leffe!
    Ja det är inte lätt att banta för att inte säga omöjligt :( Men du klarar det nog.
    Är några överens...missat det. Trevligt :)
    Kram P ♥

    SvaraRadera