fredag 3 januari 2014

Fredagen den 3 januari

I dag mina vänner, i dag  är det förhoppningsvis den sista dagen på detta slitsamma projekt . En natt återstår på det anrika forna Stadshotellet i Skövde.

Tidigare skröt man med att Calle och Silvia bott här, men den bilden är numera borttagen.
Ja, för finfolket det gick det säkert att känna sig hemma här........

.....tjusig trappa, den leder säkert upp till de fina salongerna.

Och naturligtvis hade Leffe fått en alldeles egen sådan i lite mer passande stil.

Jag har ju ibland skrivit om den där lilla jäkeln som sitter på min axel och viskar elaka saker. Där hade jag lite fel.............. han är stor och ful och sitter inte alls på axeln, men fångades på bild i går vid middagen.

Middagen ja...............i går tyckte jag att det  var dags för en liten utsvävning och så fick det bli och till och med den "stora fula" höll käft

En lång dag återstår på denna resa, men går allt enligt planen, börjar Leffe i morgon bitti färden i riktning mot en annan och mycket trevligare sådan.                

                                                                    Gomorron

3 kommentarer:

  1. Hola Leffe!
    Hoppas det går vägen då så du får åka hem och packa :)
    Fint hotell, förstår att du trivs med jobbet :-) Ståndsmässigt boende.
    Ha en bra dag /Kram P ♥

    SvaraRadera
  2. Godmorgon

    Den hissen såg lite läskig ut men du tar väl trappen:)

    Kör försiktigt

    Lotta

    SvaraRadera
  3. Vilket vackert hotell! :-)

    Hoppas allt går som det ska idag då så du kan styra kosan mot roligheterna :-)

    SvaraRadera