onsdag 22 januari 2014

Onsdagen den 22 januari

Oj säger jag och naturligtvis TACK!! Fattar inte att så många står ut med att läsa det jag skriver. Efter en upprivande dag med kommentarer som ibland gjort mej tårögd, kan jag helt enkelt inte sluta skriva. Tyvärr är det helt omöjligt att fortsätta skriva en blogg som är öppen för alla.
Jag fick ett tips av Ama om att Wordpress bloggen skall gå att skydda med ett lösenord. Om det stämmer, funkar och om Ama inte ledsnar innan jag kommit igång, så återkommer Leffe på Wordpress.

Ni skall få se en riktig skönhet, en alldeles ny kamera som vi just nu installerar i Sundsvall. Vackrare än såhär kan en Gammakamera inte bli!

Grattis till den rocio, men jag hoppas du aldrig behöver se den annat än på bild.

Tyvärr hinner jag nog inte skriva så mycket härifrån. Skönheten är som alla andra kvinnor.............hom kräver på tok för för mycket uppmärksamhet.

                                                                      Gomorron

                                                     

13 kommentarer:

  1. Hola! Efter alla blogginlägg om trasiga kameror är det upplyftande att få se en ung skönhet! Jag kanske börjar bli miljöskadad men jag ser absolut hur vacker hon är! Hantera henne varsamt nu!
    Buenas! //Susan

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK Susan, då har jag i alla fall lyckats få någon att förstå hur kul mitt jobb är.
      :-)

      Radera
  2. God morgon!
    Jag tillhör också skaran som följer båda den här bloggen samt Drömhuset med stort intresse, men inte har levererat någon kommentar. Det finns en till jag följer och det är Preciosas, så ni ska känna er superviktiga och utvalda! :)
    Jag är så glad över att det kommer en fortsättning och hoppas få möjlighet att läsa även den. Kan bara instämma med alla sorgflorbehängda kommentarer, det är för jäkligt att somliga ska ha nöje av att förstöra för andra!
    /Helen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Helen! Man måste självfallet inte kommentera, men det känns såklart roligare att skriva ifall man vet att någon läser det också. :-)
      Nu vet jag i alla fall att det finns några där ute som läser och det värmer gott om hjärtat. :-)

      Radera
  3. Hej Leffe
    Jag hör ju också till dom som alltid läser din blogg varje dag. Även om jag aldrig kommenterat förrut. Jag hoppas att jag får fortsätta och läsa den.
    Annika och John

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skjälvklart skall ni få fortsätta läsa bloggen. Det känns hedrande för mej bara det att ni vill.

      Radera
  4. God morgon!
    Åh, nu kan vi pusta ut igen, vi som troget läser din blogg varje morgon. Det är så skönt att det finns människor som kan ändra sig. Man ska inte vara långsint. Skit i "bloggförstörarna". Dom försvinner med Amas bloggmetod. Sedan tycker jag att dom som läser din blogg utan att någonsin skriva en kommentar är slöa.
    Tack för att du installerat denna flotta skapelse i Sundsvall, det är bara tråkigt att sådana öht ska behövas. Och som du säger, jag hoppas slippa se den irl.
    rocio

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan Leffe!
      Jag blev lite förvånad att en envis finne (inte acne) skulle ge sig för ett bloggtroll, men vilken tur att du kom på bättre tankar. Jag funderar på hur alla vi, dina vettiga och trogna läsare kommer åt lösenordet till din skyddade blogg? Inte tröttnar Ama på dig, hon är ju van med bocken Bruce, den största påfrestningen i mannaminne.
      Per

      Radera
    2. Joodu rocio, jag kände lite att jag måste få fortsätta lufta mina "inte helt politiskt korrekta åsikter" ( älskar det uttrycket ).

      Per, envis är väl bara förnamnet, dessvärre är stubinen kort också. Får jag se'n bara lugna ner mej och tänka efter, brukar jag inte vara sämre än att jag kan ändra mej. :-)

      Radera
  5. Jag lovar - jag kommer inte att ledsna! Tyvärr har jag nog glömt allt, Anders hjälpte mig igång i januari 2010 - sen dess har jag inte petat på designen. Det mest avancerade jag gjort är att ställa om klockan till sommartid och ibland satt så jag måste godkänna kommentarer ;-)

    Men jag hjälper givetvis till - fråga på du bara!
    :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ama och Tack för tipsen i går! Det känns tryggt att ha dej där, det kommer garanterat att behövas. :-)

      Radera
  6. Hej

    Det var roligt att det blir en fortsättning. Ser fram mot dina fina bilder på "utsikt från hemmet" då särskilt Kinnarps Arena:)

    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Efter alla kommentare jag fått går det helt enkelt inte att sluta. Dessutom gillar jag ju att skrriva. :-)

      Radera