tisdag 12 november 2013

Tisdagen den 12 november

Måndagen blev en riktig långkörare och efter en 15 timmars arbetsdag har man rätt att få krypa ner i sängen utan att göra så mycket mer nytta den dagen.
Så blev det också, men redan vid 2-tiden vaknade jag av att sängen var för mjuk och rummet för varmt och kallt på samma gång.
Min planering med två intensiva dagar i Kristianstad och resten av veckan i lugn och ro i Sollentuna sprack tidigt i går morse.
Det kom ett samtal från Uddevalla och följaktligen är jag redan i kväll på väg dit.

Ledsen, men bloggskrivandet är lite trög i dag, och Leffe måste stressa vidare nu. Vi ses i Uddevalla i morgon.

Jag fick en fråga i går angående min tidigare så omskrivna bantning. Hur går det??

Joo, just nu vilar jag mej i form, men ligger på samma nivå, 93 Kg, som när jag gick in i viloperioden.
Kommande veckan skall det bli nya tag och fortfarande står målet på 90 Kg till Jul fast. Rapport kommer....

En bild skall ni få också..........frukosten är inte lika riklig som på "hemmet" men i dessa naturkatastrofens tider skall man kanske tänka efter lite grann och var nöjd med att få sitta i en restaurang där taket inte flyger i väg.


                                                                                  Gomorron

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Ser hemtrevligt ut på den där frukosten! Mysigt och ombonat :)
    Ha en bra och kortare arbetsdag i dag då.
    Här skiner solen över hustaken och på terrassen men det vill du inte veta :)
    Kram P ♥

    SvaraRadera
  2. Hola! Öser ned i Estocolmo - men det känns lite gnälligt att klaga på det nu med tanke på vad som har hänt i andra delar av världen....
    Buenas! /Susan

    SvaraRadera
  3. God morgon!
    Kanske beror din oroliga sömn på att det är tomt i vinstället. För det är väl ett vinställ i köksön? För övrigt är fotona väldigt fiffigt placerade mitt i blickfånget. Origenellare än att ha dom "medelsvenssonskt" i bokhyllan i vard.rummet. Bra id'e som jag ska försöka ta till mig i Sundsvall.
    rocio

    SvaraRadera
  4. Ja, ser man till det stora hela så har man väldigt mycket att vara glad åt.

    Duktigt - du har trots allt inte så långt kvar till målet!
    :-)

    SvaraRadera